Česká reprezentace "A"

Česká reprezentace

Česká fotbalová reprezentace je vrcholným produktem českého fotbalu. Pro partnery je ideálním propagačním nástrojem s širokým záběrem.

Partnerství je možné uzavřít na několika různých úrovních - Generální partner, Oficiální partner, Premium partner, Mediální partner a Oficiální dodavatel.

Fotbalová reprezentace sehraje každoročně několik utkání (kvalifikačních, přátelských a utkání Logy národů), a proto je ideálním reklamním artiklem. V rámci těchto zápasů se nabízí řada možností k prezentaci jednotlivých partnerů. Tuto prezentaci lze rozdělit do dvou skupin.

„Místní prezentace“ (venue) představuje uvádění log partnerů v rámci reklamních panelů kolem hrací plochy, výzdoby okolí stadionu, VIP prostor a tiskovin. Možné je i fyzické představení produktů v areálu stadionu, např. ve Fanzóně.

Skupina „TV prezentace“ nabízí uvádění log partnerů v rámci fotbalových znělek, sponzorských odkazů, loga v úvodních titulcích, log v grafických informacích, virtuální grafice, vklíčovaného loga a TV panelu.

Kompletní prezentace je doplněna o stálé umístění log partnera na oficiální týmový autobus a doprovodné vozidlo. FAČR využívá loga partnerů na reklamní tabuli u vchodu do svého sídla, dopisním papíře, internetových stránkách atd.

Generální partner

Oficiální partneři

Hyundai Hyundai
Staropramen Staropramen
Pepsi Pepsi
Puma Puma
Fortuna Fortuna

Premium partneři

ČPP ČPP
Hörmann Hörmann
Gitschberg Jochtal Gitschberg Jochtal
TCL TCL

Mediální partneři

DNES DNES
Česká televize Česká televize
iDNES iDNES
Impuls ráááádio Impuls ráááádio
Gól Gól
Big Media Big Media
Deník Deník

Oficiální dodavatelé

Oficiální přepravce